mandag den 25. februar 2013

Gammelost og brændevin.

Et stykke ristet Skagensbrød med andefedt, gammelost og hjemmelavet sky er slet ikke det værste, som kan vederfares et menneske på mandagsfridagen efter fire nattevagter i psykiatrien.
 
 
Til slig morgenmad skal der selvfølgelig også serveres for en styver brændevin...Ohh, den kommensduft lige inden jeg vælter den frostklare, livsalige væske i mig...fulgt af ostens rådne dunst som fra tusinde skovbunde og skyens oceaniske havsalte vederkvægelse. Det kommer til at vare lidt, før jeg børster tænder!
 
 

2 kommentarer:

  1. Ja, det smager dejligt, men jeg foretrækker nu at vente til frokosttid med slige udskejelser. Mine smagsløg skal lige have lov til at vågne før jeg lægger dem i koma igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Men mine smagsløg er jo allerede vågne efter at have været i nattevagt, ser du. ;o)

      Slet